استاندار کهگیلویه و بویراحمد : خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطمئن باشید که مجموعه استانداری مثل دولت و رئیس‌جمهور نماینده آحاد مردم است و ما هم استاندار همه جریانات و سلایق سیاسی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطمئن باشید که مجموعه استانداری مثل دولت و رئیس‌جمهور نماینده آحاد مردم است و ما هم استاندار همه جریانات و سلایق سیاسی هستیم.

علی‌محمد احمدی عصر امروز در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هر چند در استان کهگیلویه و بویراحمد در گذشته حضور فیزیکی نداشته‌ام اما وضعیت چنین استان‌هایی را می‌دانم اظهار کرد: فضای این مناطق را خوب می‌دانم و با بسیاری از بزرگان این استان ارتباط داشته‌ام.

احمدی در ادامه با اشاره به این که در چنین استان‌هایی اول فقر و دوم نابرابری آزار دهنده است افزود: هنر من و همکاران این است که هم در فضای فرهنگی و هم در حوزه عمرانی و اقتصادی تلاش کنیم تا این نابرابری‌ها را تعدیل کنیم.

وی با بیان اینکه هر کس توانایی کمک به استان را داشته باشد لازم است تا فضا را برای کار کردن آن‌ها فراهم کنیم افزود: در همین چند روزی که مدیران رفت و آمد داشتند آمارهایی مخصوصا در زمینه دسترسی به تخت‌های بیمارستانی در مناطق مختلف استان گرفتم که آزار دهنده بود.

این مسوول ارشد اجرایی گفت: مطمئن باشید که مجموعه استانداری مثل دولت و رئیس‌جمهور نماینده آحاد مردم است و ما هم استاندار همه جریانات و سلایق سیاسی هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنم استاندار همه مردم استان باشم افزود: اگر استاندار در عمل و در جهت‌گیری و توجهات به یک منطقه توجه کند خطای نابخشودنی انجام داده است و نگاه ما ین است که همه سرمایه‌های استان مورد تکریم قرار بگیرند و نقطه نظرات همه را می‌گیریم و در نهایت خودم تصمیم گیرنده اصلی هستم.

احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که مطالعات آمایش در استان نهایی می‌شود افزود: در جاهایی که نرخ مهاجرت‌ها زیاد است نباید سرمایه‌گذاری کرد کما این که چنین شده و میلیاردها تومان خرج شده و باید در این زمینه بازنگری کنیم.

وی با تأکید بر این که باید شعائر اسلامی را حفظ کنیم و با بیان اینکه روحیه من اعتدالی است گفت: در عین حال که باید شعائر رعایت شود باید شادی هم در جامعه وجود داشته باشد.

این مسؤول افزود: هجمه‌های فرهنگی خیلی زیاد است که باید جوان‌ها را هم در نظر بگیریم چرا که قدرت انتخاب نسل جوان ما بالا رفته است.

احمدی با بیان اینکه نمی‌گوییم که سیاسی نیستیم و اصولا کسی نیست که بینش سیاسی نداشته باشد افزود: بیشتر به دنبال تقویت استان هستیم و اولویت خود را برای رشد قابلیت‌ها و استعدادها می‌گذاریم.

902/900

کد خبر: 840796

وب گردی

وب گردی