تاسیس کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در کهگیلویه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به‌منظور سهولت دسترسی و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان، کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به‌منظور سهولت دسترسی و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان، کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می‌شود.

عباس نورمحمدی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های خود و به‌منظور دسترسی آسان‌تر بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان به خدمات بیمه‌ای و جلوگیری از ازدحام در شعب اصلی، نسبت به ایجاد واحدهای کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی اقدام می‌کند و در آینده نزدیک یک واحد کارگزاری از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه تخصصی در دهدشت ایجاد می‌شود.

نورمحمدی افزود: در حال حاضر دو واحد کارگزاری رسمی در یاسوج و گچساران خدمات بیمه‌ای شامل تعویض و صدور دفترچه درمانی، صدور فیش پرداخت حق بیمه، دریافت لیست حق بیمه برخی از فرایندهای تعهدات کوتاه‌مدت و … را ارائه می‌کنند که با راه‌اندازی کارگزاری دهدشت شمار آن‌ها به سه واحد می‌رسد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت: نام‌نویسی از متقاضیان اعطای پروانه کارگزاری در دهدشت تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ششم مهرماه جاری در اداره کل تأمین اجتماعی استان انجام می‌شود و آزمون کتبی نیز روز پنج‌شنبه بیستم مهرماه برگزار خواهد شد.

نورمحمدی افزود: متقاضیان برای آگاهی بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.kbtamin.ir مراجعه کنند.

وی گفت: آزمون کتبی شامل دو بخش عمومی و تخصصی است و جزوه تخصصی آزمون به همراه فرم‌های ثبت‌نام و تعهدنامه در سایت یادشده قرارگرفته است.

902/900

کد خبر: 840808

وب گردی

وب گردی