میانمار : پاکسازی قومی در ایالت راخین کذب محض است!

نماینده دائم میانمار در سازمان ملل متحد هر گونه اقدام در زمینه پاکسازی قومی راخین را رد کرد؛ ادعایی کاملا دروغین و زشت!

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شینهوآ، نماینده دائم میانمار در سازمان ملل متحد تمامی اتهامات در خصوص قتل عام مسلمانان در راخین توسط دولت کشور میانمار را رد کرد و مسلمانان روهینگیا را "شورشی" نامید. او مدعی شد که شورشیان روهینگیا خودشان از قصد و تنها به دلیل "جلب توجه" تصمیم به فرار به بنگلادش گرفتند و به نوعی قصد جلب توجه داشته اند!

او گفت: "این مایه تاسف است که در این اتاق بارها و بارها اتهامات بی پایه و اساسی را نسبت به دولت میانمار نسبت داده اند؛ اتهاماتی که طی آن میانمار را به پاکسازی قومی در راخین متهم می کنند. هیچ چیز نمی تواند تا این حد دور از حقیقت باشد".

در این میان مقامات میانمار نکات مهمی را به فراموشی سپرده اند یا ترجیح داده اند تا به فراموشی بسپارند و جنایاتشان را به اعماق مغز خود بفرستند تا مبادا با آن ها روبرو شوند یا وجدان نداشته شان کمی آزرده شود! و آن مساله هم این که تصاویر هیچ گاه دروغ نمی گویند و این چیزیست که با یک جستجوی ساده در فضای مجازی قابل مشاهده است.

تصاویر سرهای بریده و بدن های تکه تکه شده و سوخته برای مسئولان کشور میانمار به طور کل وجود ندارند و ظاهرا دسترسی محدود آن ها به اینترنت موجب شده تا نتوانند جنایات خود را دقیق تر مشاهده کنند! شاید باید به مقامات میانمار یادآور شد که در هنگام ورود به مقر سازمان ملل متحد، شعر فردوسی را که بر درب وروی آن حک شده را بخوانند تا شاید آن نکات از اعماق مغزشان به جلو کشیده شود تا شاید دیگر در چشم جهانیان با وقاحت نگاه نکنند و با لحنی طلبکارانه تمام جنایات خود را تکذیب کنند و همه اتفاقات را به گردن مسلمانان مظلوم میانمار بیاندازند!

کد خبر: 840828

وب گردی

وب گردی