نامگذاری آزمایشگاه و کارگاه دانشگاه انزلی به نام شهدای مدافع حرم

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس،ساختمان آزمایشگاه و کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به نام دو شهید مدافع حرم نامگذاری شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد بندرانزلی، چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور سرپرست، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و در حضور خانواده دو شهید مدافع حرم؛ شهید جواد دوربین و شهید جهانگیر جعفری نیا، ساختمان آزمایشگاه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به نام شهید مدافع حرم سردارشهید جواد دوربین و ساختمان کارگاه بتن این واحد دانشگاهی به نام شهید جهانگیر جعفری نیا نامگذاری شد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی خطاب به خانواده های این دو شهید والامقام عنوان کرد: ملت ایران مدیون و مرهون خون شهدا هستند. علیرضا اقدامی همچنین گفت: این کارگاه و آزمایشگاه به صورت موقت به نام این دو شهید گرانقدر نامگذاری می شود و در آینده با احداث ساختمان های جدید، این ساختمان ها به نام این شهدا مزین و نامگذاری خواهد شد.

گفتنی است بخش ها و قسمت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به نام شهدای والامقام این شهرستان نامگذاری شده است.

شایان ذکر است شهید مدافع حرم؛شهید جواد دوربین متولد شهرستان بندرانزلی و از پاسداران بازنشسته سپاه بود که در اردیبهشت ماه سال گذشته درمنطقه خان طومان سوریه و در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام به شهادت رسید. شهید جهانگیر جعفری نیا نیز فرمانده گردان ۱۶ سپاه قدس گیلان بود که در حین عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 840832

وب گردی

وب گردی