با حضور در تشییع پیکر شهید حججی ادای دِین کنیم

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد شهید حججی‌ها حق سنگینی بر گردن همه ملت‌های جهان دارند و امنیت کشور نیز مدیون شهدای مدافع حرم است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری درباره ورود پیکر مطهر شهید محسن حججی گفت: «حقیقتا شهید حججی؛ حجت خداوند برای همه ملت‌های آزاده جهان است، زیرا انسانی در این سن و سال با این همه رشادت، مردانگی و سربلندی به معنی واقعی کلمه در مقابل جریان تکفیری داعش حضور یافت و جان خود را با آمادگی و بصیرت کامل تقدیم کرد.»

وی افزود: «پیام شهادت حججی برای دنیا و آزادی‌خواهان جهان مقابله با ظلم و کج‌روی است، چراکه انسان آزاده نمی‌تواند در برابر انحراف و ظلم سکوت کند و چشم‌هایش را بر گمراهی و بیراهه ببندد.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهید حججی را نمونه بارز نسل مقاومت در عصر حاضر دانست و افزود: «پرچم جریان مقاومت در منطقه و عصر ما وجود دارد. شهید حججی و شهدای مدافع حرم حق سنگینی بر گردن همه ملت‌های جهان دارند. امنیت کشور و منطقه مانند سوریه، لبنان و ... مدیون افرادی چون شهید حججی است. بنابراین حضور در تشییع پیکر این شهید، باعث ادای دین تک تک ما در مقابل شهدای مدافع حرم خواهد شد.»

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: «حضرت اباعبدالله حسین و اصحاب با وفای ایشان از سر سلسله آزادگان جهان هستند که در مقابل ظلم و کج‌روی‌ها ایستادگی کردند. بنابراین شهدای کربلا و مدافعان حرم الگویی برای آزادگان جهان به حساب می‌آیند.»

کد خبر: 840893

وب گردی

وب گردی