سناریو استعفای جادوگر همچنان ادامه دارد!/ ساز جدایی کریمی بازهم کوک شد

نفت طلاییه در هفته هشتم لیگ برتر امشب (4مهرماه 96) ساعت 17:45 به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ماجرای علی کریمی و نفت و سرمربیگری همچنان ادامه دارد! جادوگر فوتبال ایران اوایل فصل بود که هدایت تیم فوتبال نفت تهران را برعهده گرفت، نفتی که اولین بازی اش را باید برابر پرسپولیس تهران در سوپرجام برگزار می کرد. همه هواداران و فوتبال دوستان منتظر این دیدار حساس بودند که شب قبل از بازی خبر استعفای کریمی همه را شوکه کرد و درخشان جانشین او در نفت تهران شد.

خیلی از ابتدای فصل نگذشته بود که نفت تهران با تغییر مدیریت به نفت طلاییه تبدیل شد و علی کریمی دوباره به عنوان سرمربی معرفی شد. هفته پنجم لیگ برتر همه کریمی را روی نیمکت دیدند که تیمش را هدایت می کند. در این سه بازی تا به اینجای کار شاگردان جادوگر دو تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند. نتایجی نه چندان خوب ولی قابل قبول مدیرعامل جدید!

نفت طلاییه قرار است در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان برود و برای بهبودی شرایطش در جدول باید سه امتیاز این دیدار را کسب کند. در کنار همه این حساسیت ها انگاری سناریو استعفای کریمی همچنان ادامه دارد. یک منبع آگاه از باشگاه نفت تهران به ایسکانیوز خبر داد کریمی با مدیران باشگاه به مشکل خورده و خواهان جدایی مجدد از این تیم است. او در جمعی خصوصی اعلام کرده بعد از بازی امروز استعفایش را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

601

کد خبر: 840895

وب گردی

وب گردی