امتداد حرکت عاشورا؛ دفاع مقدس است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: ما امسال خصوصا اینکار را انجام دادیم که بگوییم امتداد حرکت عاشورا، دفاع مقدس است و آن را در قالب هیئت سینه زنی و عزاداری اجرا کردیم.

حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به وضعیت هیئت های مذهبی دانشجویی گفت: الحمدالله شرایط دانشجویان فعال در هیئت های دانشجویی بسیار مطلوب است و از سال های گذشته برنامه عزاداری، زیارت عاشورا، برگزاری مناسبات مختلف مذهبی را اجرا کرده اند.

وی افزود: امسال به صورت ویژه عزاداری سیدالشهدا (ع) که همزمان با هفته دفاع مقدس بود و ما عموما با همایش هایی این ایام را گرامی می داشتیم تصمیم گرفتیم، که تجمع بزرگ عاشورائیان را به جای همایش ها قرار دهیم؛ که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: ما امسال خصوصا این کار را انجام دادیم که بگوییم امتداد حرکت عاشورا، دفاع مقدس است و آن را در قالب هیئت سینه زنی و عزاداری اجرا کردیم.

نصیرزاده با انتقاد از منتشر شدن تصویر حضور مسئولین بلند پایه جمهوری اسلامی ایران در کنار یکی از سردمداران اصلی فتنه 88 گفت: این مراسم در جماران برای یکی از علما که به رحمت خدا رفته بودند برگزار شده و رییس مجلس و رییس صداوسیما نیز به همین منظور در آن مراسم شرکت کرده بود که یکی از سران فتنه نیز حضور داشته است که می خواستند از این حرکت جوسازی تبلیغاتی ایجاد کنند، اما باید پذیرفت که عرصه بر آن ها در 9 دی تمام شد ولی حوزه تبلیغی دارد که نباید صورت می گرفت.

کد خبر: 840933

وب گردی

وب گردی