سرپرست دانشگاه آزاد واحد بندرانزلی با خانواده دو شهید شهرستان دیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده دو شهید این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت این ایام ،علیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم شهید جهانگیر جعفری نیا و شهید علی صیاد رودکار از شهدای واقعه خونین ۲۳ مهر سال ۵۸ در بندرانزلی دیدار کرد.

اقدامی در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور مدیون و مرهون خون شهداست، اظهار کرد:امروز کشور ما یکی ازامن ترین کشور منطقه و جهان است و بی تردید این امنیت،آرامش و آسایش مدیون و مرهون خون شهداست.

وی خطاب به خانواده شهیدان جعفری نیا و صیاد رودکار گفت:ما خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم و خوشا به سعادت خانواده های شهدا که چنین فرزندانی تربیت و آنان را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

این مسئول دانشگاهی شهادت را زیباترین نوع مرگ دانسته و خاطرنشان کرد:شهدا با اخلاص و تواضع به درجه رفیع شهادت نائل گشته و تا ابد زنده و جاوید هستند. علیرضا اقدامی همچنین اضافه کرد:بی شک تحمل فراق فرزند بسیار دشوار است و ما از اینکه امروز در خدمت خانواده شهدا هستیم به خود می بالیم.

گفتنی است شهید جهانگیر جعفری نیا مدافع حرم گیلانی، متولد سال ۵۷ و فرمانده گردان ۱۶ سپاه قدس گیلان بود که در خرداد ماه سال ۹۵ حین عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه به فیض شهادت رسید.

همچنین شهید علی صیاد رودکار متولد سال ۱۳۳۵ در بندرانزلی واولین شهید قاری قرآن این شهرستان؛ در سن ۲۲ سالگی در واقعه خونین ۲۳ مهر سال ۵۸ در بندرانزلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 840952

وب گردی

وب گردی