اکران «ساعت پنج عصر» متوقف شد

روابط عمومی فیلم «ساعت پنج عصر» از توقف اکران آن همزمان با روزهای عزاداری محرم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی فیلم «ساعت پنج عصر»، با وجود آنکه طبق اعلام شورای صنفی نمایش «ساعت پنج عصر» چون فیلمی کمدی محسوب نمی شود و بیشتر اثری اجتماعی است و می تواند در ایام محرم به اکران خود ادامه دهد به احترام عزاداری سرور و سالار شهیدان تصمیم گرفتیم که زودتر از تعطیلات پنج روزه سینماها اکران فیلم را متوقف کنیم.

بر این اساس با وجود آنکه سینماها به مناسبت دهه اول محرم از جمعه به مدت پنج روز تعطیل خواهند بود، ما نمایش فیلم را از چهارشنبه هفته جاری متوقف خواهیم کرد.

شروع مجدد اکران هم بعد از مراسم عزاداری و از چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.طبق برنامه ریزی ها فیلم ساعت پنج عصر از چهارشنبه هفته آینده در پردیس های کوروش و مگامال و در سانس های فوق العاده تهران ودر سینماهای شهرستانها به اکران خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، «ساعت5 عصر» داستان یک روز مهرداد پرهام (سیامک انصاری) وکیل دادگستری است که باید برای پرداخت قسط بانکی تا راس ساعت ۵ خود را به شعبه بانک برساند تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد و در این میان اتفاقات زیادی برای او می‌افتد که روند داستان را شکل می‌دهد و هر کدام نشانگر معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌هایی است که هر روزه ما با آنها سر و کار داریم.

سیامک انصاری، مهران مدیری، آزاده صمدی، نگین معتضدی، امیر جعفری، رسول نجفیان، پانته آ سیروس بازیگران ایم فیلم سینمایی هستند.

ساعت ۵ عصر در نخستین روز اکران بیش از ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت و در کمتر از یک هفته، به عدد ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جدول فروش فیلم‌های در حال اکران رسید. پس از ۸ هفته اکران، مجموع فروش این فیلم به ۹ میلیارد تومان است.

502

کد خبر: 840954

وب گردی

وب گردی