سربازان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر30 گفت : سربازان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر30 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بین کارکنان وظیفه یگان گفت : کارکنان وظیفه ارتش ، نیروهای ولایت مدار و با ایمانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس نیز، رشادت آنان برای همه به اثبات رسید.
امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی تصریح کرد: سربازان، مجرب ترین فرزندان ملت هستند که در نیروهای مسلح با آموزش هایی که می بینند به عنوان بازوان قدرتمند فرماندهان و پادر رکاب ولایت مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر30 گفت: همه ما افتخار می کنیم سرباز کشوری هستیم که در راس مقام عظمای ولایت است و ما به این فرماندهی الهی افتخار می کنیم.
امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی افزود: سربازان نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند که با غیرت و علاقمندی به کشور و نظام در کنار کارکنان پایور نیروهای مسلح حماسه آفریدند
وی افزود: محیط نظامی برای سربازان دانشگاهی است که از آن درس ایثار ، مقاومت ، گذشت ، با هم بودن و با هم فکر کردن برای ملت و مردم فدا شدن را می آموزند، لباس نظامی دارای ارزشی است که همه ما باید احترام آن را حفظ کنیم و در راه دفاع از میهن از هیچ اقدامی فروگذار نباشیم .
در پایان این مراسم از کارکنان وظیفه نمونه تجلیل به عمل آمد.

704

کد خبر: 840973

وب گردی

وب گردی