مصطفوی: مک درمورت نکات فنی را گفت اما این بازیکنان بودند که بازی را بردند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز مک درمورت نکات فنی را به بازیکنان منتقل کرد اما در نهایت این بازیکنان بودند که نکات فنی را در زمین اجرا کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، صالح مصطفوی بعد از برد استقلال مقابل سپیدرود در رشت اظهار داشت:در مقابل تیم خوب سپیدرود و در زمین چمن مصنوعی بازیکنان ما عالی کار کردند و درست است که بازی خوبی ندیدیم ولی جنگیدند و برای هواداران تیم بازی کردند. من به نمایندگی از کادر فنی به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

مصطفوی تأکید کرد:‌ نیمه اول و دوم کمی متفاوت بود و ما نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناختیم و خوشحالم که توپ‌های ما تبدیل به گل شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مربی ایرلندی از بالا با نیمکت استقلال در ارتباط بود با خیر، گفت: بازیکنان تیم استقلال خیلی خوب کار کردند و بازی را بردند و خیلی تلاش کردند. این بازیکنان بودند که در زمین کار را تمام کردند.

مصطفوی تأکید کرد: البته در بین دو نیمه آقای مک درمورت در مورد مسائل فنی صحبت کردند و در واقع خواسته‌های تاکتیکی را به بازیکنان انتقال دادند و آنها هم به بهترین شکل این خواسته‌ها را اجرا کردند.

مربی تیم استقلال در ادامه در خصوص اینکه این تیم در نیمه اول تحت فشار بود، گفت: معتقد نیستم که در نیمه اول خیلی پایین‌تر از نیمه دوم بازی کردیم بازیکنان در نیمه اول راهکارهای خود را برای بازی خوب داشتند اما زیاد موفق نبودند. اما اینکه استرس داشتند یا نه را نمی‌دانم و بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد.

وی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: همانطور که دیروز مک درمورت اشاره کرد فوتبال برای تفریح مردم است و به خاطر وجود تماشاگران است که بازیکنان بازی می‌کنند. اینکه این همه تماشاگر در رشت برای یک مسابقه و حمایت از تیم‌شان می‌آیند باعث فخر فوتبال ایران است.

مصطفوی در خصوص مصدومان تیمش تأکید کرد: نکته‌‌ای را باید در مورد مصدومان تیمم بگویم که خیلی از بازیکنان ما که امروز در زمین بازی کردند اصلاً آماده نبودند اما به خاطر تاریخچه باشگاه و اینکه غیرت و تعصب‌شان را نشان بدهند در زمین حاضر شدند.

602

کد خبر: 840986

وب گردی

وب گردی