کمیته فنی مشکل جدید استقلال/حالا صد نظر وجود دارد!!

کمیته فنی استقلال هم تشکیل شد تا تصمیم گیریهای اصولی صورت پذیرد اما گویا حاشیه بیشتری تیم را تهدید می کند.

به گزارش ایسکانیوز،این روزها حسن روشن که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی انتخاب شده است، در صحبت‌های خود مسائلی را مطرح کرد که با عمل او متفاوت بود.

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال است و خوب یا بد، تصمیم گیرنده نهایی در این باشگاه محسوب می‌شود. با این حال حسن روشن که ابتدا گفته بود آبروی خود را از سر راه نیاورده که به این کمیته فنی بیاید، به جلسه آمد و گفت حاضر نیست با این مدیرعامل کار کند و زیر نظر هیات مدیره فعالیت می‌کند.

این کار اصولا شدنی نیست چرا که روشن باید با یک نفر در نهایت طرف باشد نه یک جمع که ممکن است سه نفر آن موافق باشند و دو نفر مخالف. روشن از سوی دیگر گفته است که فقط با قرارداد سه ساله حاضر است در کمیته فنی باشد که صحبت‌های او نشان می‌دهد که نمی‌تواند نظر واحدی داشته باشد و یک بار می‌گوید با این مدیر کار نمی‌کند و یک بار می‌گوید قرارداد سه ساله می‌خواهد. اگر هم قرارداد می‌خواهد، چرا قرارداد سه ساله؟ تا بحال کدام کمیته فنی سه سال در استقلال ماندنی بودند که این یکی باشد؟آن هم کمیته ای که اصلا مشخص نیست که چه کسانی در آن حضور دارند.

تمام این مسائل نشان دهنده این است که در استقلال کسی نیست که بتواند به درستی تصمیم بگیرد. هیات مدیره‌ای که کمیته فنی نامشخصی را انتخاب کرده و حتی حاضر نیست نام افراد انتخاب شده را به صورت رسمی اعلام کند و این در نوع خود جالب است زیرا هر روز یک استقلالی اظهار نظر می کند و مشخص نیست وی اصلا چه کاره است و با چه سمتی حرف می زند!

کد خبر: 840992

وب گردی

وب گردی