این هم پایان رفیق بازی/جباری بزودی خداحافظی می کند!!

جباری بزودی از فوتبال خداحافظی می کند و این موضوع از ابتدای حضورش در استقلال مشخص بود!

به گزارش ایسکانیوز،بازیکن حاضر در لیگ قطر وقتی به باشگاه استقلال آمد مشخص بود که داستانی پشت پرده است و این بازیکن با شرایطی که داشت نمی توانست به استقلال بازگردد.

جباری بازیکن پا به سن گذاشته ای است که نمی توانست مانند قبل برای استقلال مثمرثمر باشد اما برخی تصور کردند وی همان بازیکن موثر و عالی سالهای دور استقلال است و با این دیدگاه وی وارد لیست شد.

منصوریان پای وی ایستاد تا هر طور شده این بازیکن با رفیق بازی در لیست قرار بگیرد و بازیکنان جوان تیم از فهرست خارج شوند!

و جالب اینکه وی تنها دقایقی بازی کرد و عملکردش نیز مشخص بود و در پایان نیز متهم به برهم زدن جو استقلال شد و از تیم کنار گذاشته شد تا ثابت شود رفیق بازی تا جایی در تیمی مانند استقلال جواب می دهد و ماندگار نیست.

البته اهداف جباری نی توسط عضو هیات مدیره لو رفت و اعلام شد وی تنها برای گرفتن پولش به استقلال آمده و قصد کمک به تیم را ندارد و این خود برگترین اشتباه بود زیرا هواداران تصور دیگری از این بازیکن قدیمی خود داشتند و تمام تصورات برهم ریخت.

و حالا صحبت از خداحافظی است زیرا جباری مدعی شده از فوتبال لذت نمی برد و رفتن بعترین راه است البته این در حالی است که دیگر نه منصوریانی وجود دارد که از وی حمایت کند و در ترکیب قرارش دهد و نه تیمی که وی را بخواهد!

گفته می شود بزودی این بازیکن کفشهایش را می آویزد تا پایان کار جباری در استقلال و فوتبال با حواشی بسیاری همراه شود.

کد خبر: 841004

وب گردی

وب گردی