اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه  برای مراسم تشییع شهید حججی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با آغاز مراسم تشییع شهید حججی، گفت: محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه دارد و پلیس با موتورسواران متخلف برخورد می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سردار محمدرضا مهماندار اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع شهید حججی از ساعت ۲۳ شب گذشته در محدوده میدان امام حسین (ع) و خیابان ۱۷ شهریور آغاز شده است و از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز با آماده‌سازی محل برای برگزاری مراسم خیابان ۱۷شهریور از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا به صورت کامل مسدود شده و تردد در این خیابان صورت نمی‌گیرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع شهید حججی از ساعت ۲۳ شب گذشته در محدوده میدان امام حسین (ع) و خیابان ۱۷ شهریور آغاز شده است

وی با اعلام اینکه در خیابان‌های هم‌عرض محدوده برگزاری مراسم نیز محدودیت تردد و توقف به صورت مقطعی انجام می‌شود، افزود: به دلیل اینکه تعدادی بانک و مرکز اداری ـ تجاری در این محدوده قرار دارد، بعضی مسیرها برای حضور کارمندان در محل کار باز است و تردد به صورت محدود در این مسیرها انجام می‌شود؛ اما تمامی مسیرهای منتهی به خیابان ۱۷ شهریور مسدود است.

مهماندار گفت: از سمت شرق خیابان ۱۷ شهریور و از سمت غرب تا خیابان ایران تردد کاملاً متوقف شده و از سمت شمال به جنوب نیز تا تقاطع شکوفه هیچ‌گونه ترددی انجام نمی‌شود. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه محدودیت‌های تردد به محض پایان برنامه تشییع، برداشته می‌شود، تصریح کرد: توصیه من به شهروندان این است که برای حضور در مراسم حتماً از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو استفاده کرده و به هیچ عنوان از خودروهای شخصی و موتورسیکلت استفاده نکنند. همکاران هم از تردد بیجای موتورسیکلت‌ها و همچنین پارک موتورسیکلت‌ها در محدوده برگزاری مراسم خودداری کرده و موتورسیکلت‌های متخلف بلافاصله به پارکینگ منتقل می‌شوند.

706

کد خبر: 841029

وب گردی

وب گردی