با همدلی تلاش و کوشش، سطح کمی و کیفی دانشگاه ارتقاء می یابد

رئیس واحد هشتگرد با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید به همت همکاران حوزه عمرانی و حوزه تدارکات بحمدلله ساختمان آموزشی شماره 2 برای استفاده دانشجویان آماده گردید گفت: در این راه تلاش های شبانه روزی همکاران خود را که بی ریا و خالصانه تلاش نمودند ستایش می کنم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد و کلیه اساتید و هیئت علمی در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد.

شجاعی در ابتدای سخن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس از تشریف فرمایی پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ که همیشه یار و یاور این واحد دانشگاهی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی بوده و همچنین از حضور اساتید گرانقدر در این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

رئیس واحد هشتگرد با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید به همت همکاران حوزه عمرانی و حوزه تدارکات بحمدلله ساختمان آموزشی شماره 2 برای استفاده دانشجویان آماده گردید گفت: در این راه تلاش های شبانه روزی همکاران خود را که بی ریا و خالصانه تلاش نمودند ستایش می کنم.

وی گفت: برای ارتقاء سطح کمی و کیفی واحد دانشگاهی و تبدیل آن به دانشگاه نسل سوم و چهارم همه بویژه اعضاء علمی و اساتید و دانشجویان باید با همدلی تلاش و کوشش نماییم تا این واحد دانشگاهی جوان که عمر آن ده سال است و این پتانسیل بسیار بالایی است که می توان از آن به جهت پیشبرد اهداف استفاده کرد و همه ما در این زمینه مسولیم و باید در پیشگاه خداوند متعال و دانشجویان پاسخگو باشیم .

رئیس واحد هشتگرد ادامه داد: این دانشگاه برای شما اعضاء هیات علمی و اساتید است که باید بدور از هرگونه فکر حاشیه ای با وقت گذاشتن در جهت کارهای آموزشی و پژوهشی اقدامات تاثیر گذاری را انجام داده تا در این مقطع از زمان که با کاهش دانشجو مواجه هستیم بتوانیم با کارهای علمی پژوهشی جذاب این دانشگاه در اولویت انتخاب دانشجویان باشد .

او افزود: یکی از انتظارات ما از اساتید این است که در جذب دانشجو و تصویب رشته که یکی از وظایف مهم گروه های آموزشی است با مجموعه دانشگاه همکاری نمایند تا بتوانیم در این عرصه موفق گردیم و یا در تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها نیز با نگاه تخصصی خود ما را یاری نمایید .

دکتر شجاعی گفت همه عزیزانی که قبل از این در این واحد مسولیت داشته به فراخور زمان خود تلاش هایی نموده که جا دارد از این عزیزان تشکر نمایم و اینجانب نیز در طی مدت مسولیت در جهت رسیدن به استاندارد های آموزشی ، پژوهشی و عمرانی تلاش هایی کرده که امیدوارم این تلاش ها هرچه زودتر به نتیجه رسیده و استانداردهایی که لازمه یک مجتمع دانشگاهی می باشد در این واحد محقق گردد .

رئیس واحد هشتگرد بیان کرد در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر همراه است تاکید فراوان بر آموزش های کاربردی و دوره های کوتاه مدت است و واحد دانشگاهی هشتگرد با توجه به موقعیت مکانی در این عرصه می تواند موفقیت های خوبی را کسب نماید .

کد خبر: 841061

وب گردی

وب گردی