بعید می دانم پرسپولیس بازی برگشت را ببرد مگر اینکه معجزه شود

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت:متاسفانه بازی برگشت درایران نیست تا ما با 100 هزار تماشاگر مقابل الهلال بازی کنیم و من بعید می دانم که پرسپولیس بتواند بازی بر گشت را ببرد مگر اینکه معجزه شود.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: گاهی اوقات تیم های بزرگ دنیا دچار حواشی می شوند و تمرکز فوتبالی خود را ازدست می دهند و پرسپولیس نیز بعد از بازی با سیاه جامگان نیز دچار این حاشیه شد و نتوانست در بازی مقابل سپاهان و پیکان به درستی نتیجه بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: من معتقدم بازی دیروز جنگ خط هافبک ها بود و خط هافبک پرسپولیس هماهنگی خوبی با خط دفاع و حمله تیمش نداشت و نتوانست یارگیری درستی انجام دهد و برای خط حمله موقعیت ایجاد کند، خط هافبک پرسپولیس توانایی تحت فشار گذاشتن حریف را نداشت و از این تیم که 10 نفره هم شده بودند 4 گل دریافت کرد.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه بیان کرد: متاسفانه بازی برگشت درایران نیست تا ما با 100 هزار تماشاگر مقابل الهلال بازی کنیم و من بعید می دانم که پرسپولیس بتواند بازی برگشت را ببرد مگر اینکه معجزه شود.

ابراهیمی در پایان گفت: فوتبال ایران به پایان رسیده و دچار مشکل اصولی شده و باید گفت دیگر بازیکنانی همچون علی کریمی، علی دایی، شاهرخ بیانی، خداداد عزیزی و ... در لیگ ایران پرورش پیدا نمی کند و این ضعف بزرگ فوتبال ایران است.

602

کد خبر: 841068

وب گردی

وب گردی