کلوپ: باید مقابل رقبا بی رحم تر باشیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از تساوی 1-1 مقابل اسپارتاک مسکو مدعی شد که شاگردانش از موقعیت هایشان به خوبی استفاده نمی‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان کلوپ شب گذشته مهمان اسپارتاک بودند ولی نتوانستند به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست پیدا کنند. این در حالیست که کلوپ با به میدان فرستادن مانه، کوتینیو و صلاح به دنبال یک برد پر گل بود. در ابتدا فرناندو از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه لیورپول را باز کرد و در ادامه کوتینیو کار را به تساوی کشاند. پس از بازی، کلوپ به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم بیشتر هم ایجاد کنیم. با تمام داشته هایمان تلاش کردیم و تلاش زیادی هم کردیم. باید از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم ولی این یکی از مسائل است. باید به همین روند ادامه دهیم، به اندازه کافی موقعیت ساختیم. دیوانه کننده است که آنقدر موقعیت بسازید و پیروز نشوید.

ناراحتیم زیرا بازی را از ابتدا در دست داشتیم، می‌توانستیم پیروزی راحتی کسب کنیم و حالا با ناراحتی به خانه می‌رویم. موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم می‌توانست به پیروزی راحت ما منجر شود. باید مطمئن شویم راحت گل نمی‌خوریم. در بدترین حالت باید 1-0 پیروز می‌شدیم و در واقع باید 3 یا 4 گل می‌زدیم. خوب کار کردیم ولی به اندازه کافی برای کسب پیروزی خوب نبودیم. باید بی رحم تر مقابل رقبا ظاهر شویم."

606

کد خبر: 841178

وب گردی

وب گردی