زندگی ما باید بر اساس سیره اهل بیت باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان و کارکنان مرکز آموزش 01 شهدای نزاجا گفت: اصول زندگی ما باید بر اساس سیره اهل بیت باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت السلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان تحت آموزش و کارکنان پایور و وظیفه مرکز 01 حضور یافت.

وی در سخنانی با اشاره به همزمان شدن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، بر لزوم ایستادگی در برابر ظلم در همه ادوار و در هر شرایطی تاکید کرد و گفت: در زمان حمله عراق به ایران مصیبت ها و دشواری های زیادی برای مردم ایران به وجود آمد ولی با این حال این مردم و نیروهای مسلح بودند که با احساس تکلیف به مقابله با دشمن شتافته و آن دشمن سرکش را ادب کرده و از سرزمین اسلامی بیرون راندند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی در ادامه افزود : در فرازی از زیارت عاشور از خدا می خواهیم تا زندگی و مرگ ما را به رنگ زندگی و مرگ اهل بیت (ع) قرار دهد؛ استجابت این دعا یک راه بیشتر ندارد و آن این است که سیره اهل بیت و اصول حاکم بر زندگی آن بزرگواران را در زندگی خود حاکم کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از این اصول اهمیت دادن به معنویت در زندگی شخصی و اجتماعی است. به طور مثال شهید حججی بزرگوار و شهدای مدافع حرم ارتش با معنویت بودند؛ نفس مطمئنه در چهره این جوانان انقلابی نمایان بود.

وی در سخنان خود به جریان و جدال بی پایان بین حق و باطل اشاره کرده و جوانان انقلابی را به کسب بصیرت و بینش اسلامی سیاسی فراخواند.

704

کد خبر: 841245

وب گردی

وب گردی