وضعیت آب و هوای استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا

معاون پیش بینی هوای استان مازندران با بیان این که روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار کاهش دما می رود درباره وضعیت آب و هوا در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: هوا در این مدت عمدتا صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و در مناطق غربی به صورت محلی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

احمد اسدی در رابطه با وضعیت هوای استان مازندران طی چهار روز آینده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: امروز هوای استان صاف تا نیمه ابری است.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران ادامه داد: اواخر امروز در مناطق غربی استان شاهد افزایش ابر و به تدریج بارش های پراکنده هستیم.

وی تصریح کرد: فردا پنجشنبه آسمان حالت نیمه ابری و ابری است، در نیمه غربی استان بارش های پراکنده ادامه اما بعد از ظهر فردا شاهد افزایش بارندگی ها در مناطق غربی استان خواهیم بود.

همچنین اسدی گفت: وضعیت بارش در غرب استان تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران در رابطه با وضعیت هوای مناطق شرقی گفت: بعد از ظهر پنج شنبه 6 مهر ماه شرایط برای بارش های پراکنده مهیا و تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با بیان این که روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار کاهش دما می رود، گفت: در برخی از ساعات افزایش ابر را خواهیم داشت همچنین در مناطق غربی استان در روز پنجشنبه بعد ازظهر تا صبح جمعه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

اسدی همچنین درباره وضعیت آب و هوا در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: هوا در این مدت عمدتا صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و در مناطق غربی به صورت محلی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران در پایان گفت: دریا در پایان هفته مواج است.

به گزارش ایسکانیوز، استان مازندران در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران که مرکز استان ساری و همچنین هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان است.

901/900

کد خبر: 841262

وب گردی

وب گردی