برگزاری اختتامیه دوره های دانش افزایی در واحد تهران مرکزی

مراسم اختتامیه دوره های دانش افزایی استادان به همت دبیرخانه هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ مراسم اختتامیه دوره های دانش افزایی استادان با حضور جمعی از استادان واحد تهران مرکزی و استان تهران و همچنین روسای دانشکده ها و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان تهران و دبیرهم اندیشی و رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی در دماوند تشکیل شد.

بر اساس این گزارش اختتامیه این دوره ها با حضور آیت الله جوادی آملی در در حسینیه صاحب الزمان دماوند برگزار شد که در این برنامه معنوی آیت الله جوادی آملی به سوالات استادان پاسخ داده و به سخنرانی پرداختند.

جوادی آملی در این جلسه به اهمیت بحث تعلیم و تربیت پرداخت و خاطر نشان کرد: بنیان همه علوم خداشناسی است. وی با یادآوری اینکه در همه علوم اعم از فیزیک و نجوم و زیست شناسی و شیمی و ... بحث وجود خداوند مطرح است به اهمیت دانش خداشناسی و فراگیری آن توسط همه استادان در تمامی رشته ها اشاره کرد.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین توکلی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان تهران و دکتر صفاکیش کاشانی دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و طاهره فهیمی نجم مسئول اجرای طرح دانش افزایی و مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و جمعی از استادان واحد تهران مرکزی برگزار شد که در پایان مراسم استادان به مقام شهدای گمنام مدفون در واحد دماوند ادای احترام کردند.

کد خبر: 841276

وب گردی

وب گردی