هنگامه های سرخ؛ مجموعه اشعار و نوحه های عاشورایی محرم ۹۶

"هنگامه های سرخ" مجموعه اشعار و نوحه های عاشورایی محرم ۱۳۹۶ به صورت مشترک توسط سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی و هیات رزمندگان اسلام منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، "هنگامه های سرخ" که توسط جواد محمد زمانی گردآوری شده است در تیراژ ۸ هزار نسخه منتشر و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) توزیع شده است‌.
تلاش این مجموعه شعر و نوحه آن بوده که رویکردهای حماسی، انقلابی و ارزشی را در نو سروده های شاعران معاصر نشان بدهند و همگان را به بهره گیری از شعر عاشورایی با نظر داشت به آموزه های اصیل و معرفتی آن دعوت کنند. تلاش برای خلق مضامین عالی و دلکش با حفظ روحیه ارزشی و انقلابی، التفات به عنصر حماسه و عزت طلبی و ایستادگی، ایجاد اتصال میان عاشورا و حوادث روز، بخشی از تکالیف شاعر امروز است که مقام معظم رهبری بارها و بارها در سالهای اخیر بر آن تاکید فرموده اند‌.
علاقه مندان به تهیه این مجموعه می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام و یا سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در خیابان حافظ پایین تر از تقاطع جمهوری نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

کد خبر: 841403

وب گردی

وب گردی