تمهیدات اورژانس برای عاشورا و تاسوعا

 معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، اسماعیل فراهانی در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: اورژانس تهران برای این دو روز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته و بر این اساس تمام 164 پایگاه اورژانس در آماده‌باش کامل هستند. پایگاه‌های شهری ما به جهت برگزاری مراسم‌ در هیئت‌های عزاداری در آماده‌باش هستند و پایگاه‌های جاده‌ای نیز به دلیل اینکه افرادی برای شرکت در مراسم عزاداری شهرستان‌ها،‌ در جاده‌ها تردد می‌کنند آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد نیز با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است، افزود: برای اینکه از توان عملیاتی ما در این دو روز کاسته نشود، تمام مرخصی‌های پرسنلی را هم لغو کردیم و سامانه 115 نیز در آماده‌باش است تا به صورت شبانه‌روزی راهنمایی‌های لازم را به افرادی که تماس می‌گیرند ارائه دهند و مأموریت‌های لازم را هماهنگ کنند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در مورد تجهیزات و خودروهای مورد استفاده نیز گفت: تعداد 6 دستگاه اتوبوس-آمبولانس، 210 دستگاه آمبولانس، 150 دستگاه موتورلانس نیز در این دو روز برای امدادرسانی بهتر به شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فراهانی اضافه کرد: علاوه بر آماده‌باش، پایگاه‌های اورژانس، آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های ما نیز در 237 نقطه از شهر مستقر می‌شوند تا خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

701

کد خبر: 841420

وب گردی

وب گردی