ارسال موشک نقطه زن از ایران به حزب الله لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ادعاهایی را درباره ارسال موشک‌های نقطه‌زن توسط ایران به حزب‌الله و همچنین توافق هسته‌ای مطرح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد دولت ایران شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا موشک‌های نقطه‌زن و دقیق‌تر بیشتری برای حزب‌الله لبنان ارسال کند تا آنها نیز در جنگ احتمالی آینده با اسرائیل استفاده کنند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» در این بیانیه همچنین آمده است که ایران به اقداماتش برای ثبیت حضورش در سوریه ادامه می‌دهد تا بتواند از آنجا حزب‌الله را حمایت کرده و احتمالا جبه دومی علیه اسرائیل در سوریه ایجاد کند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا می‌کند که ایران فقط به متن توافق هسته‌ای پایبند است اما روح آن را نقض می‌کند و همچنین تهران در حال آماده‌سازی برای روزی است که زمان 8 ساله توافق به پایان برسد و دوباره روی توسعه سلاح هسته‌ای کار کند.

نظامیان اسرائیلی تخمین می‌زنند حزب‌الله هم اکنون بیشتر از 120هزار موشک و راکت در اختیار دارد و در نبرد احتمالی آینده با آنها، روزانه بیش از 1000 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شود.

علی‌رغم اینکه ارتش و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی منابع زیادی روی پدافند موشکی هزینه کرده‌اند اما افسران و فرماندهان عالی‌رتبه اسرائیل معتقدند این سامانه‌ها نمی‌توانند مقدار زیادی از موشک‌های شلیک شده را متوقف کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت که تمام اقدامات لازم برای ممانعت از ایجاد یک گذرگاه شیعی از ایران به مدیترانه – از طریق عراق و سوریه – را انجام دهند.

منبع: فارس

303

کد خبر: 841485

وب گردی

وب گردی