آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران در روز عاشورای حسینی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت و سهولت تردد خودروها در روز عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس غرب استان تهران در روز عاشورای حسینی، اظهار داشت: پلیس غرب استان تهران با فعالیت مضاعف کلیه یگان های انتظامی تابعه و مشارکت شهروندان و عزاداران در شهرستان های شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، ملارد، قدس و بهارستان فضایی مناسب و توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع ) در روز عاشورای حسینی را ایجاد خواهد کرد. فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اضافه کرد: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه و کوشش مضاعف سعی خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها،برشکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح استان بیفزایند، لذا به شهروندان محترم توصیه می شود با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.

وی در پایان جهت هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم عزاداری سالار شهیدان از مسئولان هیئت های عزاداری و همچنین شهروندان درخواست کرد، به منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

706

کد خبر: 841766

وب گردی

وب گردی