برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی و دومین دوره همایش و مسابقه ملی بتن

چهارمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی و دومین دوره همایش و مسابقه ملی بتن به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، چهارمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی و دومین دوره همایش و مسابقه ملی بتن به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد و با محوریت دانشگاه خزر و سازمان نظام مهندسی استان مازندران به مدت 3 روز در مجتمع نفت محمودآباد در گرایش های راندمان سنگین، سازه فشاری، بتن سبک با حضور 115 تیم از سراسر کشور برگزار گردید .
در این دوره از مسابقات در گرایش سازه فشاری رکورد ایران برای اولین بار با راندمان 12000 توسط تیم رنگین کمان از دانشگاه آزاد شهرکرد زده و حائز مقام برتر شد . در گرایش راندمان تیم ایران سازه از موسسه آموزش عالی عیاث الدین جمشید کاشانی با راندمان بالای 5395/5 کیلو برای اولین بار در ایران ثبت و حائز مقام برتر گردید . در گرایش سنگین تیم east bridge از دانشگاه آزاد قزوین با وزن تحمیلی 934/9 کیلوگرم مقام اول را کسب کرد .
در گرایش دانش آموزی هم برای اولین بار رکورد ایران جابجا شد و تیم Arched bridge از هنرستان فضیلی از استان اصفهان (ناحیه 3) با راندمان 1978.96 مقام اول را کسب کرد.
در گرایش فرم زیبا تیم هنرستان آفرینش از محمودآباد با امتیاز 19/75 حائز مقام اول گردید و تیم آمارد از دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد با امتیاز 18/45 مقام سوم را کسب کرد.
در گرایش بتن تیم بتن از دانشگاه آزاد کرج با امتیاز 98/71 موفق به کسب مقام اول شد .
در این دوره از مسابقات ، تیم هایی از دانشکده فنی الغدیر زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دانشگاه قم، دانشگاه پیام نور کاشان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد بافق، دانشگاه آیت ا... بروجردی بروجرد، موسسه اموزشی آل طه تهران، دانشکده فنی و حرفه ای ولیعصر، دانشگاه علم و صنعت مازندران، انجمن علمی دانشکده عمران اراک، دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه پیام نور شیراز، دانشگاه آزاد زاهدان، دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان، دانشگاه آزاد اسلامشهر شرکت کردند و در مراسم اختتامیه که با سخنرانی مهمان ویژه دکتر هرمز فامیلی رییس سابق انجمن بتن ایران برگزار شد، هدایا و لوح یادبود به تیم هایی که رکورد و مقام بالاتری کسب کردند اهدا شد.

کد خبر: 841851

وب گردی

وب گردی