بخش NICU بیمارستان امیرالمومنین تهران و فرهیختگان در آینده‌ای نزدیک راه اندازی می شود

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر سید علی ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جمعی از مدیران حوزه علوم پزشکی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) تهران بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نفر پس از بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در جلسه‌ای که با حضور هیأت رئیسه بیمارستان، استادان و دانشجویان برگزار شد، گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی مناسب است و باید به شکل بهینه از این امکانات استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه از قوانین دست و پاگیر و خود نوشته پرهیز کنید، گفت: رعایت بحث های هیات ممیزه مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشگاه های علوم پزشکی سراسری است و ما قوانین بیشتری نسبت به آن نداریم.

دکتر نفر در خصوص تفاوت دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاه های علوم پزشکی سراسری گفت: قوانین بر خلاف تصور شما، در دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به دانشگاه های سراسری محدود تر و ساده تر است. بنابراین همت مسئولان بیمارستان را برای ارتقاء امر آموزش، پژوهش و درمان نیاز داریم.

معاون علوم پزشکی نوید راه اندازی بخش NICU بیمارستان امیر المومنین (ع) تهران و بیمارستان سیصد تختخوابی فرهیختگان را داد و گفت: امیدواریم به خواست خداوند متعال ظرف سه چهار ماه آینده شاهد راه اندازی بیمارستان فرهیختگان تهران باشیم. با راه اندازی بیمارستان فرهیختگان در کنارِ بیمارستان های بوعلی و امیرالمومنین (ع) شرایط مناسب تری در خصوص آموزش بالینی دانشجویان فراهم می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: من اعتقاد دارم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل پرداخت هزینه تحصیلشان، دلسوزتر عمل کرده و بیشتر درس می خوانند.

کد خبر: 841931

وب گردی

وب گردی