لزوم تامین آب کشت پاییزه کشاورزان اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر انجام اقدامات لازم جهت کاهش آلاینده های ایجاد شده از طریق ناوگان اتوبوسرانی با آغاز فصل سرما گفت: تامین آب کشت پاییزه کشاورزان اصفهان لازم و ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، فریده روشن در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از تمام مدیران شهری ‌که در جهت مساعدت و تسهیل در امر تردد و حضور دانش آموزان در مدارس گفت: مجددا از همه آنها به ویژه فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان درخواست صدور دستور لازم در جهت تسهیل در عبور و مرور امن دانش آموزان و همچنین ایجاد امنیت لازم را برای آنها دارم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در یکی، دو جلسه قبل در ارتباط با سرویس مدارس مقرر شد با در نظر گرفتن ۴ سرنشین و رعایت موارد ایمنی افزایش یابد اما باز هم در سطح شهر شاهد تاکسی سرویس هایی هستیم که اقدام به سوار نمودن بیش از حد دانش آموزان و به طور ویژه دو سرنشین در صندلی جلو نموده اند که نه تنها خلاف مصوبه است به شدت از نظر ایمنی دانش آموزان می تواند خطرناک و حادثه آفرین باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از مسئولان وزارت نیرو و استانداری اصفهان و سازمان آب منطقه ای با توجه به دغدغه ای که کشاورزان در خصوص تامین آب موردنیاز جهت کشت پاییزه خود دارند و با توجه به خشک بودن زاینده رود و عدم جاری بودن آب در آن درخواست دارم آب موردنیاز این عزیزان که در جهت حفظ معیشت آنها تاثیر بسیاری دارد، پیگیری های لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا به مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام می دارم که شرایط و اقدامات لازم جهت کاهش آلاینده های ایجاد شده از طریق ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از آلودگی هوا در فصل سرد به وجود آورند.

902

کد خبر: 841965

وب گردی

وب گردی