تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور سه کشته و 15 مجروح به جای گذاشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این حوادث سه نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به تصادف ٦ وسیله(یک دستگاه پژوپارس، پراید، سمند و ٢دستگاه پژو ٢٠٦) در استان قزوین،منجر به مجروح شدن ١٠ نفر ( ٢ نفر بستری و ٨ نفر سطحی) شد. درباره این تصادف که ساعت ٢٢ شب گذشته ، اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه قزوین-زنجان این تصادف در کیلومتر ۵١ آزادراه قزوین-زنجان رخ داده است. علت، حرکت راننده به صورت دنده عقب در اتوبان بوده است.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه پژو در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٣٣ محور زنجان یولاماجی و ساعت یک بامداد یکشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته به جای گذاشته است. علت، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور سه کشته و 15 مجروح به جای گذاشت

سمنان: واژگونی پژو ٢٠٦

ساعت ١٦ یکشنبه، یک دستگاه پژو ٢٠٦ در کیلومتر ٤٦ محور میامی-شاهرود واژگون شد که ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

قم: تصادف ٢ تریلر

این بار تصادف در کیلومتر ٦ جاده کمربندی شاه جمال به ٧٢ تن اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه تریلر کشنده هوو(حامل بار گاز مایع) با تریلر کشنده دانگ فنگ برخورد کرده است.تصادف، ساعت ٤ صبح یکشنبه روی داده که خوشبختانه تنها خسارت مادی به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده تریلر کشنده هوو به جلو بوده است.

706

کد خبر: 841994

وب گردی

وب گردی