سازمان حسابرسی به بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان ورود نمی‌کند

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: سازمان حسابرسی، بدهی باشگاه به عنوان یک شرکت به دولت را بررسی می‌کند که بنا بر اعلام سازمان حسابرسی، از این جهت بدهی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در ماه‌های گذشته صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به دلیل بدهی سنگین در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده قرار دارد.

امروز (دوشنبه) مسئولان باشگاه استقلال برای فرار از محرومیت، نامه‌ای از سازمان بازرسی کل کشور دریافت کردند و متن ترجمه شده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادند.

پس از این اتفاق، شایعاتی مطرح شد که استقلالی‌ها از سازمان حسابرسی خواسته‌اند نامه‌ای صوری به آنها بدهد تا با محرومیت روبرو نشوند، این در حالی است که حداقل چند بازیکن ایرانی مانند آندرانیک تیموریان، آرش برهانی و کاوه رضایی شکایت رسمی خود را به AFC ارائه داده‌اند و تا کنون نیز پول آنها پرداخت نشده است.

غلامرضا رفیعی، کارشناس حقوقی فوتبال در این باره به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: سازمان حسابرسی به بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان ورود نمی‌کند. این سازمان، بدهی باشگاه به عنوان یک شرکت به دولت را بررسی می‌کند که بنا بر اعلام سازمان حسابرسی، از این جهت بدهی وجود ندارد.

وی ادامه داد: AFC در مورد شکایت بازیکنان و مربیانی که به دستش می‌رسد، تصمیم می‌گیرد و بنا بر قوانین جریمه و محرومیت‌هایی را در نظر می‌گیرد که امیدواریم این اتفاق در مورد نماینده ایران رخ ندهد.

604

کد خبر: 842018

وب گردی

وب گردی