مشاور و نماینده وزیربهداشت در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای، دکتر علی جعفریان را به عضویت هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حفظ سمت به عنوان مشاور و نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، متن این احکام به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر علی جعفریان
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور و نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.
انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری های ممکن را با معاونت ها و حوزه های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

جناب آقای دکتر علی جعفریان

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأت های امناء دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

کد خبر: 842021

وب گردی

وب گردی