انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزادواحد اصفهان با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی میان آموزش و پرورش استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) امضا شد.

در یکصد و بیستمین نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، به منظور گسترش همکاری‌های پژوهشی و تقویت مشارکت در استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی در حمایت از پژوهشگران و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در انجام پژوهش‌های اولویت‌دار، دکتر احمد آذین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و محمد حسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی میان آموزش و پرورش استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را امضاء و تبادل نمودند.
استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) جهت ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش و پرورش، توسعه همکاری‌های دو جانبه در انجام پروژه‌های پژوهشی و توسعه امر پژوهش و تحقیق و همکاری، مشارکت و حمایت معنوی و ارائه خدمات به کلیه کارگزاران درگیر با موضوع تفاهم‌نامه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
اعلام فراخوان اولویت‌های پژوهشی سالانه آموزش و پرورش استان اصفهان به استادان در جهت هدایت دانشجویان برای انتخاب موضوعات پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی، همکاری در جهت استفاده پژوهشگران آموزش و پرورش از فضا و منابع کتابخانه دانشگاه، هماهنگی جهت ارائه مشاوره در طرح‌های پژوهشی آموزش و پرورش و... از جمله تعهدات دانشگاه در این تفاهم‌نامه است.
ارائه اطلاعات و معرفی رسمی پژوهشگران به محیط آموزش، راهنمایی و تأمین نمونه‌های پژوهش جهت مداخله و یا تکمیل پرسشنامه، اعلام فراخون اولویت‌های پژوهشی هر ساله آموزش و پرورش به دانشگاه از جمله تعهدات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در فرآیند اجرایی شدن این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: 842148

وب گردی

وب گردی