اگر تهدیدی متوجه ما شود یک روز هم دوام نخواهد آورد

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه اگر تهدیدی متوجه ما شود یک روز هم دوام نخواهد آورد، گفت: در این منطقه (شمال غرب) احساس می‌شد که این آمادگی باید بیشتر ظاهر شود چون دشمنان و تهدیداتی وجود دارد.

امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ارتش ایران و عراق اظهار داشت: رزمایش تمرین جنگ با تمام توانمندی‌ها برای هم جهت شدن در‌ میدان جنگ برای نابودی نقطه مورد نظر است.

وی تصریح کرد: در این منطقه احساس می‌شد که این آمادگی باید بیشتر ظاهر شود چون دشمنان و تهدیداتی در منطقه وجود دارد؛ چه تکفیری ها که آلت دست دنیای استکباری امروز هستند و چه نا امنی های دیگر که پیرامون ما در این منطقه است و اگر تهدیدی متوجه ما شود یک روز هم دوام نخواهد آورد.

دادرس افزود: نیروهای نظامی و انتظامی همواره باید آماده باشند و تمام توان خود را برای ملتی که شایسته بهترین‌ها هستند به کار گیرند و پا به رکاب آماده دفاع از کیان اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: رزمایش در هر منطقه‌ای که احساس نیاز شود با تمام توان اجرا شده و در آن منطقه بیشترین امکانات و سخت‌ترین تمرینات برای آمادگی کامل نیرو‌ها در مقابله با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود.

دادرس اظهار داشت: ارتش در این مرحله قدرت زرهی‌ها، توپخانه ها، موشکی‌ها، پهپادها، بالگرد‌ها و نیروهای متحرک و هجومی خود را می‌سنجد.

منبع: فارس

303

کد خبر: 842172

وب گردی

وب گردی