عضو کمیته فنی استقلال نمی‌شوم چون سررشته‌ای ندارم/ مک‌درموت رزومه‌ای برای سرمربیگری ندارد/ باید زودتر مربی خارجی بیاورند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار است مربی خارجی بیاورند باید زودتر این کار را انجام دهند تا بتواند به تیم کمک کند.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اینکه از او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال نام می‌برند، اظهار داشت: حتی اگر چنین پیشنهادی به من داده می‌شد، نمی‌پذیرفتم چون سررشته‌ای از این کار ندارم و نمی‌توانستم کمکی انجام دهم.

وی ادامه داد: بهتر است که هر چه زودتر سرمربی استقلال انتخاب شود. اگر قرار است مربی خارجی بیاورند باید زودتر این کار را انجام دهند تا بتواند به تیم کمک کند. این کار باعث می‌شود مربی جدید از تعطیلات استفاده کرده و زودتر با بازیکنان آشنا شود، در غیر این صورت مربی خارجی هم نمی‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد میک مک‌درموت، سرمربی موقت آبی‌پوشان پایتخت تصریح کرد: من شناخت کافی از او ندارم. تنها می‌دانم او یک بدنساز است و روزمه آنچنانی برای سرمربیگری در استقلال ندارد. نمی‌شود با یک بازی و پیروزی مقابل سپیدرود قضاوت کرد که او در قامت سرمربی، خوب یا بد است.

نامجومطلق خاطرنشان کرد: به نظرم کار خوبی نیست که فقط برای یک نیم‌فصل، مربی بیاورند و دوباره به سراغ مربی جدیدی بیاورند. باید همین حالا بهترین انتخاب را داشته باشند تا استقلال آرام آرام به روزهای خوب خود بازگردد.

وی در پایان، درباره شایعه تبانی بازیکنان استقلال در جهت جدایی علیرضا منصوریان گفت: فکر نمیکنم چنین بوده باشد. من نمی‌توانم قضاوت. کنم اما اگر این‌طور بوده، کار جالبی توسط بازیکنان انجام نشده است.

604

کد خبر: 842211

وب گردی

وب گردی