تسلیت پوتین به ترامپ درباره تیراندازی شهر لاس وگاس

رییس جمهور روسیه در پیامی حادثه تیراندازی در شهر لاس وگاس را به همتای آمریکایی خود تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین -- رئیس‌جمهور روسیه -- در پیامی تلگرامی، حادثه تیراندازی امروز در شهر لاس وگاس آمریکا را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و آمریکایی‌ها تسلیت گفت. پوتین ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان، خشونت این حادثه را «تکان‌دهنده» توصیف کرد.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، نیز در پیامی توئیتری ضمن ابراز تأسف درباره حادثه مرگبار لاس وگاس، کشته‌های این تیراندازی را قربانیان «خشونت معاصر» خواند.

امروز در یک حادثه تیراندازی در کنسرتی در شهر لاس وگاس ایالت نوادا در آمریکا، دست کم 58 نفر کشته و بیش از 550 نفر زخمی شدند. پلیس نوادا عامل حادثه خونین امروز را که مرگبارترین تیراندازی جمعی تاریخ آمریکاست، یک مرد سفیدپوست شصت و چهار ساله به نام «استفان پادوک» معرفی کرده است. جسد پادوک پس از تیراندازی امروز در هتل محل اقامتش کشف شد. پلیس به همراه جسد 10 قبضه اسلحه نیز یافته است.

گروه تروریستی داعش ساعاتی پس از تیراندازی لاس وگاس، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. این در حالی است که اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) می‌گوید شواهد و مدارکی که ادعای این گروه تروریستی را ثابت کند، پیدا نکرده است.

کد خبر: 842279

وب گردی

وب گردی