اف بی آی: برخلاف ادعای داعش تیراندازی لاس وگاس ارتباطی با این گروه ندارد

پلیس فدرال آمریکا اعلا م کرد برخلاف ادعای گروه تروریستی داعش، تیراندازی در لاس وگاس ارتباطی با این گروه ندارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد با وجود ادعای گروه تروریستی داعش، شواهدی دال بر ارتباط میان عامل تیراندازی مرگبار شهر لاس‌ وگاس و گروه تروریستی داعش یافت نشده است.

یک مقام اف بی آی امروز (دوشنبه)، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد تحقیقات پلیس فدرال تا این لحظه مدرکی را که دال بر ارتباط میان استفان پادوک، عامل تیراندازی امروز و داعش باشد، پیدا نکرده است. این مقام اف بی آی افزود تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بر اثر تیراندازی امروز در یک جشنواره موسیقی در شهر لاس وگاس آمریکا، تاکنون دست کم 58 نفر کشته و پانصد و پانزده نفر زخمی شده‌اند. با توجه به تعداد زخمی‌ها، احتمال می‌رود آمار قربانیان این حادثه افزایش یابد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز در یک نشست خبر در کاخ سفید، حادثه لاس وگاس را اقدامی کاملا شیطانی توصیف کرد. ترامپ همچنین افزود چهارشنبه به لاس وگاس سفر خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا همچنین دستور داد پرچم آمریکا بر بالای ساختمان کاخ سفید به نشانه همدردی با قربانیان این حادثه به حالت نیمه‌افراشته دربیاید.

داعش ساعاتی پس از تیراندازی لاس وگاس، با انتشار خبری در اعماق، خبرگزاری وابسته به این گروه تروریستی، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

پس از حادثه تیراندازی لاس وگاس، پلیس جسد پادوک را به همراه ده قبضه اسلحه در هتل محل اقامتش کشف کرد. پلیس آمریکا تیراندازی امروز لاس وگاس در ایالت نوادا را مرگبارترین تیراندازی جمعی در تاریخ این کشور توصیف کرد.

کد خبر: 842280

وب گردی

وب گردی