ارتش برای توسعه سواحل مکران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش وظیفه دارد تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را درکنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش وظیفه دارد تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را درکنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که به همراه امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی به سیستان وبلوچستان سفر کرده، در جریان بازدید از شهر کنارک و منطقه سوم دریایی کشور افزود: توسعه و آبادانی سواحل مکران از وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق توصیه ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: در سال های اخیر با نگاه عمیق مقام معظم رهبری و توجه دولت شاهد موفقیت و برکت بیش از پیش سواحل مکران هستیم و زیرساخت های آن در بخش های مختلف در حال آماده شدن است.
وی اظهار داشت: سواحل مکران اهمیت فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران دارد و به همین دلیل سفر نخست خودم را از این منطقه آغاز کرده ام.
فرمانده ارتش افزود: پیشرفت های سواحل مکران در حوزه های مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و این منطقه با همت دولت بزودی متحول خواهد شدو نیروی دریایی ارتش آمادگی دفاعی و راهبردی خوبی دارد و می تواند در این منطقه مفید و موثر باشد.
ایشان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی وظیفه دارد تا تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را برای آبادانی و توسعه سواحل مَکُّران به نتیجه برساند، خاطرنشان کرد: موفقیت و پیشرفت سواحل مکران مدیون توجه عمیق رهبری است.
فرمانده کل ارتش اظهار داشت: تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر آمادگی دفاعی و راهبردی نیروی دریایی ارتش نیز به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت ها را در این نیرو به انجام برسانیم.

704

کد خبر: 842466

وب گردی

وب گردی