مهمترین علت بیکاری در استان کرمانشاه کمبود سرمایه و بودجه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مهمترین علت بیکاری در استان کرمانشاه کمبود سرمایه و عدم جذب بودجه کافی است گفت: بحران بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می کند؛ از این رو مسؤولان باید به راهکارهایی برای کاهش حجم بیکاری استان بیندیشند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با ستاد نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار داشت: بحران بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می کند، مسؤولان باید به راهکارهایی برای کاهش حجم بیکاری استان بیندیشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید راهکارهایی برای جذب سرمایه بیشتر برای استان اتخاذ شود، دولت نیز باید بودجه بیشتری برای ریشه کن ساختن معضل بیکاری در استان کرمانشاه تخصیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مردم استان کرمانشاه چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس همواره وفاداری خویش را به نظام اسلامی نشان داده اند؛ بنابراین انتظار می رود امروز مسؤولان در راستای رفع مشکلات استان مجدانه تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه بیان داشت: انتظار می رود آستان قدس رضوی نیز با سرمایه گذاری در بخش اشتغال استان کرمانشاه، باری از مشکلات مردم این منطقه بردارد.

آیت الله علما اظهار داشت: آستان قدس رضوی تاکنون در استان کرمانشاه خدمات ارزشمند و قابل تقدیری همچون سرکشی از بیماران و کمک به آنها، کمک به محرومان و اردوهای جهادی اثرگذار صورت داده است و امید است این اقدامات تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت: مهمترین علت بیکاری در استان کرمانشاه کمبود سرمایه و عدم جذب بودجه کافی برای استان است بنابراین برای رفع این مشکلات باید چاره اندیشی شود تا از بار بیکاری این استان کاسته شود.

902/

کد خبر: 842582

وب گردی

وب گردی