راه اندازی توربین های مرکز انتقال نفت رازان با سوخت مایع در کمتر از 24 ساعت

با تلاش متخصصین نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه مرکزی، در کمتر از 24 ساعت توربین های مرکز انتقال نفت رازان با سوخت مایع راه اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه مرکزی، رئیس نگهداری و تعمیرات مکانیک این منطقه گفت: با توجه به نیاز عملیاتی قطع گاز مرکز انتقال نفت رازان به علت تعمیرات شرکت گاز و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه انتقال مواد نفتی به پالایشگاه های امام خمینی(ره) شازند و تهران، عملیات تغییر سوخت توربین های مرکز انتقال نفت رازان از گاز به مایع در دستور کار قرار گرفت.

ابوالفضل ابراهیمی با تاکید بر سرعت و دقت انجام این عملیات تصریح کرد: تاخیر اعلام شرکت گاز در اطلاع‌رسانی قطع گاز مرکز انتقال نفت رازان منجر شد تا واحد نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه مرکزی، با توجه به محدودیت قطعات و اتصالات، در زمان کمتر از 24 ساعت و با فعالیت مستمر شبانه روزی تیم های تعمیراتی خود، انتقال بی وقفه مواد نفتی را رقم بزند.

ابراهیمی تاکید کرد: این اولین بار بود که در این زمان محدود موفق به راه اندازی همزمان 3 توربین مرکز انتقال نفت رازان( نئوپینیون و سولار) با سوخت مایع شدیم.

402

کد خبر: 842617

وب گردی

وب گردی