آشتی با یار مهربان در باشگاه کتابخوانی

باشگاه کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هر پنج شنبه در کتابخانه فجر پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش ایسکانیوز در این برنامه که در سالن مطالعه کتابخانه اجرا می شود ، اعضای باشگاه کتابخوانی با بخشهای مختلف کتابخانه از قبیل مخزن ، مرجع ، کودک ، کمک آموزشی و نشریات آشنا می شوند .

بر اساس این گزارش هم چنین در بخش دیگر برنامه کتابهایی با موضوع علمی ، تاریخی ، ضرب المثل ، قصه و شعر که مرتبط با سن مخاطبان است به آنها معرفی و بخشی از کتابها در سالن مطالعه توسط اعضا خوانده می شود .

بازخوانی بخشی از کتابها توسط فریده قربانی مدیر کانون،دور خوانی کتاب توسط اعضا و عضویت رایگان در کتابخانه از بخشهای دیگر برنامه است . هم چنین پرسش و پاسخ درسی اعضا و جلسه رفع اشکال درسی با حضور فریده قربانی ، زهرا جمشیدی ، فاطمه اوجاقی ، طاهره رستگاری و مرضیه نادری از کارشناسان برنامه انجام می گیرد . در جلسات پایانی برنامه نیز با مشارکت بسیج گردان امام حسین(ع) ، مسابقه هایی اجرا و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

باشگاه کتابخوانی پنج شنبه های هر هفته، 6،13،20 و 27 مهر ازساعت 15 تا 17 در کتابخانه فجر به نشانی بلواریافت‌آباد، ابراهیم‌آباد، خیابان اسدآبادی، ‌بوستان مینامیزبان علاقمندان است.

700

کد خبر: 842652

وب گردی

وب گردی