ادعای زنده بودن نوزاد پس از ۳۰ سال/مردی ناشناس پشت آیفون به همسرم گفت پسرتان زنده است و متواری شد!

زمانیکه همسرم در خانه بود، آن مرد زنگ در منزل را زده که همسرم از پشت آیفون با او صحبت کرده بود، آن مرد به همسرم گفته بود که پسرتان که در بیمارستان ... به دنیا آمده اکنون زنده است ...

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم؛ مردی چند روز قبل با حضور در دادسرای امور جنایی از بازپرس این دادسرا برای یافتن فرزندش، بعد از 30 سال کمک خواست.

این مرد در اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود ساعت 11 ظهر 29 تیرماه سال 66 همسرم را برای وضع حمل به بیمارستانی در خیابان فرجام بردم و حدود ساعت 13 همان روز اعلام کردند که همسرم فارغ شده و فرزندم (پسرم) به دنیا آمده است، آن روز به من اعلام شد که به منزل بروم و روز بعد به بیمارستان برگردم تا همسر و فرزندم را ترخیص کنم که من ساعت 10 صبح روز بعد (30 تیرماه 66) به بیمارستان مراجعه کردم اما به من گفتند که فرزندم مریض است و باید در بیمارستان بماند اما همسرم می‌تواند ترخیص شود.

وی ادامه داد: آن روز من و همسرم به منزلمان رفتیم و به ما گفتند که روز بعد (31 تیر) برای ترخیص فرزند به بیمارستان برویم اما زمانیکه به بیمارستان رفتیم اعلام کردند که پسرم فوت شده است و گفتند که کارهای دفن فرزندم را انجام می‌دهند و برای این کار 60 تومان از من گرفتند اما هیچ رسیدی دریافت نکردم و موضوع خاتمه یافت تا اینکه اواخر شهریور ماه امسال مرد ناشناسی به مقابل منزل ما مراجعه کرد و گفت فرزندمان زنده است!

این مرد در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: این مرد ناشناس به منزل قبلی ما در خیابان تکاوران مراجعه کرده و پس از گرفتن آدرس محل سکونت ما، به منزل جدیدمان در قنات کوثر آمده بود؛ زمانیکه همسرم در خانه بود، آن مرد زنگ در منزل را زده که همسرم از پشت آیفون با او صحبت کرده بود، آن مرد به همسرم گفته بود که «پسرتان که در بیمارستان ... به دنیا آمده اکنون زنده است» و پس از گفتن این جملات از مقابل خانه متواری شده بود.

وی افزود: همسرم در بیمارستان پس از زایمان پسرم را دیده بود،‌ پسرم حدود 16 ساعت نزد مادرش بود و پس از آن به ما اعلام شد که فرزندم فوت کرده است.

پس از این اظهارات، بازپرس پرونده دستور داد تا مکاتبه‌ای با سازمان بهشت زهرا (س) صورت گرفته و مشخص شود که در تاریخ مذکور چنین نوزادی در بهشت زهرا دفن شده یا خیر که این سازمان اعلام کرد در آن تاریخ نوزاد شاکی در حالیکه داخل رحم مادرش فوت شده بود، از آن بیمارستان به بهشت زهرا (س) آورده و دفن شده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که شاکی مجدداً به دادسرا مراجعه و اظهار کرد: نامه‌ای که سازمان بهشت زهرا (س) در رابطه با دفن پسرم صادر کرده است با گفته‌های مسئولان بیمارستان در آن زمان مطابقت ندارد، زیرا به ما گفتند که پسرم سالم به دنیا آمده و پس از 16 ساعت فوت شده درصورتیکه در نامه بهشت زهرا (س) در آن تاریخ (تیرماه 66) اعلام شده که فرزندم در حالیکه مرده به دنیا آمده بود، برای دفن به بهشت زهرا (س) منتقل شده است!

پس از این اظهارات شاکی، بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا آن بیمارستان اسامی و مشخصات نوزادان پسری که در تاریخ مذکور در آنجا به دنیا آمده‌اند را اعلام کند تا در صورت لزوم از آنها آزمایش DNA اخذ شود.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

701

کد خبر: 842654

وب گردی

وب گردی