دومین نشست ارزیابی عملکرد برنامه عملیلتی سال 96 دانشگاه فرهنگیان

دومین نشست بررسی ارزیابی عملکرد برنامه عملیاتی سال 96 به همت معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان و با حضور نمایندگان دفاتر، مراکز و اداره کل سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به منظور رسیدن به زبان و دید مشترک پیرامون سازو کار کنترل و آماده سازی زمینه های ارزیابی مطلوب برنامه عملیاتی در سالن شریعتمداری سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، این نشست با هدف همفکری و تبادل نظر در موضوع برنامه عملیاتی حوزه های مختلف دانشگاه و بررسی مکانیزم های ارزیابی اقدامات و فعالیت ها و بیان چالش های پیش رو و پیشنهادات حوزه ها در این خصوص انجام شد.

در این جلسه ضمن اشاره به ارزیابی عملکرد در سال گذشته و نواقص آن، بر دستیابی به دید مشترک و رفع مسائل پیشین برای ارزیابی عملکرد امسال، و ارائه دلایل و مستندات پاسخگو به نگاه های پرسشگر هیئت رئیسه تاکید شد.

همچنین بیان عامل های توانمندی و تاثیر گذار بر نتایج، عوامل کمک کننده به تعالی نیروی انسانی از جمله ایجاد محیط مثبت، فراهم سازی فرصت و گرفتن بازخورد، اهمیت خود آگاهی و خود تنظیمی بر اساس آن و نیزنهادینه سازی ارزیابی کیفیت از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در بخش دیگری از این نشست به ارائه مطالبی در خصوص لزوم درک صحیح و دقیقی از عمل به عنوان پیش زمینه ای برای پرداختن به زوایای عدم توفیق و رویکرد قدرت سپاری و نزدیک شدن به سطح عملیاتی در دانشگاه فرهنگیان پرداخته شد.

همچنین دکتر ابراهیمی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی ضمن بیان چرایی نظارت و ارزیابی و تعالی سازمانی در مدیریت، با بیان اینکه اگر نظام داده ها و اطلاعات وثاقت و کفایت لازم را نداشته باشند، ارزیابی ها بی ثمر خواهد بود، گفت: ارزیابی کیفیت از ارزیابی فرایند های مدیریتی و چرخه اصلی جدا نیست و می بایست آحاد کارکنان دانشگاه در سطوح مختلف به امر کیفیت توجه داشته باشند.

بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها و پیشنهادات نمایندگان حوزه های مختلف از برنامه های این نشست بود.

کد خبر: 842721

وب گردی

وب گردی