راه اندازی سامانه پاسخگویی اینترنتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

با هدف افزایش کارآمدی و جلب رضایت بیشتر ارباب رجوع و برای نخستین بار در مجموعه دانشگاه‌های شرق استان تهران، سامانه پاسخگویی اینترنتی به سوالات دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند راه اندازی و در صفحه اصلی وب سایت این دانشگاه قرار داده شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری واحد دماوند در این خصوص گفت: دانشجویان می توانند پرسش های خود از کارشناس آموزشی مربوطه و یا حتی از حوزه آموزش را در سامانه یاد شده ثبت کرده و حداکثر تا 48 ساعت کاری آینده پاسخ لازم را دریافت کنند.

اسدالهی ادامه داد: بدین ترتیب از صرف وقت و هزینه و مراجعه حضوری برای بخش عمده ای از درخواستها و سوالات دانشجویان کاسته خواهد شد؛ ضمن اینکه در ادامه کار و با توجه به همین سوالات، می‌توان بخش سوالات متداول را راه اندازی کرد.

وی افزود: فرایند کار در این سیستم به این صورت است که دانشجو سوال خود را مطرح می کند و پاسخ توسط ایمیل برای وی ارسال می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: امیدواریم با نظارت و همدلی تمامی دانشجویان، در ارتقای خدمات رسانی و کیفیت آموزشی بیش از پیش توفیق یابیم.

لازم به توضیح است سیستم فوق برای حوزه آموزش فعال بوده و فعال سازی برای سایر حوزه ها نیز در دست انجام است.

کد خبر: 842746

وب گردی

وب گردی