جزئیات تصادف خاور با موتور سیکلت و 9 دستگاه خودرو/خاور پس از شسکستن تیر چراغ راهنمایی در میدان دانشجو متوقف شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به تشریح جزئیات تصادف زنجیره ای در ولنجک پرداخت.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز یک دستگاه کامیون با ۹ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در ولنجک میدان دانشجو با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد:این حادثه در ساعت 7:33 به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد، از آنجایی که در تدابیر سازمان آتش نشانی ، میدان دانشجو از اماکن پرتردد محسوب می شود، همه روزه خودروهای آتش نشانی در این محل مستقر هستند. ماموران سازمان آتش نشانی که در محل حضور داشتند، شخصا شاهد وقوع حادثه بودند و طی هفت دقیقه، خودشان را به محل حادثه رساندند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی خاور که پمپ تزریق بتن را برای ساختمان های در حال ساخت، حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و کنترل خودرو از دست راننده خارج می شود.

وی افزود: این خاور پس از برخورد با 9 دستگاه خودروی سواری که در حال تردد در مسیر بودند،برخورد کرده و پس از شکستن تیر چراغ راهنمایی وارد میدان شده و در همان جا متوقف می شود.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در محل حادثه، هم زمان با انجام عملیات ، مشغول امدادرسانی به مصدومان حادثه می شوند.تعدادی از رانندگان خودروهای سواری از خودروهای خود خارج شده بودند اما 2 نفر از این رانندگان در داخل خودرو محبوس و شدیدا دچار مصدومیت شده بودند که به کمک آتش نشانان، به خارج از خودرو منتقل می شوند.

وی بیان کرد: این حادثه در مجموع 5 مصدوم برجای گذاشت که پس از پایان عملیات آتش نشانان، به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. با کمک عوامل راهنمایی و رانندگی خودروهای این حادثه به محل امن منتقل و معبر بازگشایی شد.

701

کد خبر: 842753

وب گردی

وب گردی