مک‌درموت در لیست سیاه شفر!/ بدنساز استقلال در آستانه جدایی

شنیده می‌شود بدنساز ایرلندی تیم فوتبال استقلال مانند آنالیزور آبی‌پوشان که روز گذشته (سه‌شنبه) از سمت خود استعفا داد در آینده‌ای نزدیک از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وینفرد شفر سرانجام به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد تا پس از 13 روز تکلیف جانشین علیرضا منصوریان مشخص شود.

در این مدت میک مک‌درموت، دستیار ایرلندی سرمربی مستعفی استقلال به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده داشت و تلاش زیادی هم انجام داد تا بتواند عمر سرمربیگری خود را تمدید کند اما این اتفاق رخ نداد. مک‌درموت که برخلاف دیگر دستیاران منصوریان مانند محمد خرمگاه و علی چینی از سمت خود استعفا نداد، قرار است در قامت همان بدنساز به کار خود ادامه دهد.

البته هنوز شفر نظر خود را در مورد مربیان باقی مانده از کادر فنی قبلی اعلام نکرده اما شنیده می‌شود به گوش سرمربی آلمانی استقلال رسیده که مک‌درموت تحرکات زیادی برای منتفی کردن حضور مربی خارجی روی نیمکت آبی‌پوشان انجام داده و سعی داشته تا پایان فصل به عنوان سرمربی تیم به کار خود ادامه دهد.

شنیده می‌شود مک‌درموت نیز مانند صالح مصطفوی، آنالیزور استقلال که روز گذشته (سه‌شنبه) از سمت خود استعفا داد در آینده‌ای نزدیک از این تیم جدا خواهد شد.

604

کد خبر: 842803

وب گردی

وب گردی