تاکنون برای انتخاب استاندار روی گزینه خاصی اجماع نکرده‌ایم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجمع نمایندگان استان روی گزینه ای خاص برای تصدی استانداری اردبیل اجماع نکردیم ولی تاکیدمان بر انتخاب استاندار بومی توانمند است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استراتژی وزارت کشور برای انتخاب استانداران در کل کشور گزینه های غیربومی است اما مجمع نمایندگان استان اردبیل بر انتخاب استاندار بومی توانمند و دلسوز تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب استاندار با سابقه و توانا و ماهر در این برهه از زمان بسیار مورد توجه است؛ بیان کرد: به رغم تاکید وزارت کشور در انتخاب استاندار غیربومی ما به صراحت دیدگاه خود را اعلام کرده ایم ولی اینکه بخواهیم روی گزینه خاص اصرار داشته باشیم اینگونه عمل نکردیم و هنوز وارد مصداق های فردی نشده ایم و با قطعیت نمی توانیم در این مورد فردی را نام ببریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی انتخاب استاندار اردبیل در اولویت وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر استانداری اردبیل به صورت سرپرستی اداره می شود تعیین استاندار و معرفی او یکی از اولویت های اصلی وزارت کشور است و در اولین فرصت فردی توانمند برای این پست معرفی خواهد شد.

فیضی در گفتگو با ایسنا، ابراز امیدواری کرد فرد انتخاب شده از سوی وزارت کشور بتواند مشکلات و مسائل استان را به خوبی احصاء کرده و در راستای حل آنها گام بردارد.

902/

کد خبر: 842840

وب گردی

وب گردی