کاوه رضایی کاندیدای بازیکن برتر ماه شارلروا

به ثمررساندن گل های متوالی و عملکرد درخشان در خط حمله، باعث شد تا ستاره ایرانی کاندیدای کسب عنوان بازیکن برتر ماه گذشته باشگاه بلژیکی شود.

به گزارش ایسکانیوز،شارلروا با گذشت 9 هفته از رقابت های ژوپیرلیگ به شگفتی سازان این فصل بلژیک لقب گرفت تا با ایستادن در جایگاه دوم جدول رده بندی همه نگاه ها را به خود معطوف کند. موفقیتی که ستاره ایرانی این تیم نقش بسزایی در آن داشت و با گلزنی های متوالی خود، امتیازات و بردهای ارزشمندی را رقم زد.

در پی این درخشش کاوه رضایی که محبوبیت خاصی نیز نزد طرفداران شارلروا به دست آورد، این بار از دید رسانه های معتبر بلژیکی و منتسب به باشگاه در بین پنج کاندیدای نهایی کسب عنوان برترین بازیکن ماه گذشته شارلروا قرار گرفت تا در نظرسنجی که از میان طرفداران برای انتخاب بهترین بازیکن انجام می شود، برای اولین بار حضور داشته باشد.

سایت proximus11 بلژیک در پوشش این خبر نوشت: «طرفداران شارلروا طبق عادت همیشگی می توانند با شرکت در نظرسنجی بهترین بازیکن ماه گذشته باشگاه را از میان پنج بازیکن انتخاب کنند و براساس قرعه کشی جایزه پنج بلیت VIP حضور در بازی با اوبین در هفته دهم ژوپیر لیگ را دریافت کنید».

کاوه رضایی ستاره ایرانی با به ثمررساندن 4 گل و دادن سه پاس گل در هفته های گذشته، یکی از ستاره های اصلی شارلروا بود و قرار گرفتنش در بین پنج کاندیدای اصلی کسب بازیکن برتر ماه اخیر، بی جهت نبود. درخششی که دوباره او را در زمره مدعوین به اردوی تیم ملی در فهرست کارلوس کی روش قرار داد.

606

کد خبر: 842864

وب گردی

وب گردی