فعالیت آموزشی حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان از نیمه مهر آغاز می‌شود

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از آغاز فعالیت آموزشی پذیرفته‌شدگان حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان از نیمه مهر ماه، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پذیرفته‌شدگان، از نیمه مهرماه بر اساس نظام جدید آموزشی که شامل سه مقطع یکساله خواهد بود، فعالیت‌های آموزشی خود را در ۴۸ مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمامی دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی، کاردانی تا دکتری و به ویژه دانشجویان جدیدالورود، در دوره های حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان پذیرش می شوند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان افزود: اعضای هیات‌ علمی و اساتید مراکز آموزش عالی نیز می‌توانند در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شرکت کنند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته، شاهد رشد مطلوبی در ثبت‌نام اساتید و اعضای هیات‌علمی برای حضور در کلاس‌های علمی و معرفتی این مراکز بوده‌ایم که بر همین اساس نیز دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیات‌علمی و دانشجویان مقاطع دکتری از سال‌های قبل در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

اساتید، اعضای هیات‌علمی و دانشجویان علاقه‌مند به کسب معارف دینی در مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور تا ۱۰ مهرماه ۹۶ برای ثبت نام در این مراکز فرصت داشتند.

کد خبر: 842865

وب گردی

وب گردی