قاتلانی که با جنازه عکس سلفی گرفته اند

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان ۱۹ ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی درخصوص انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مصطفی حبیبی افزود: پس از اعلام گزارش وقوع یک فقره قتل جوان ۱۹ ساله در محدوده خارج از شهر مهاباد در تاریخ سوم مهرماه، متهمان به قتل در اسرع وقت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده در بازپرسی مهاباد،تحقیقات درباره علل و انگیزه های این جنایت آغاز شده و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انگیزه ارتکاب این جنایت هنوز مشخص نیست افزود:طبق گزارش های اولیه،افراد دستگیر شده از دوستان مقتول بوده اند که او را به طرز فجیعی به قتل رسانده و حتی با جنازه مقتول عکس سلفی هم گرفته اند.

حبیبی تاکید کرد: پس از وقوع این قتل،عکس هایی مربوط به آن در فضای مجازی منتشر وموجب نگرانی و تشویش مردم شد،که با اقدام به موقع در دستگیری عاملان جنایت ارامش به مردم بازگشت لذا از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به منتشر کردن و دست به دست کردن چنین عکس ها و مطالبی که موجب نگرانی و یا تشویش اذهان می شود خودداری کنند

706

کد خبر: 842911

وب گردی

وب گردی