معاونان دانشجویی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در احکام جداگانه ای معاونان دانشجویی و فرهنگی، تحقیقات و فناوری، اجتماعی، درمان و مشاور رئیس در امور مشارکت های اجتماعی را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود ناصری پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران طی حکمی یوسف شفائی خانقاه را به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه منصوب کرد.

اقدامات حوزه دانشجویی و فرهنگی که از سوی سرپرست دانشگاه اعلام شده است شامل اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور دانشجویی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آیین نامه‌های مربوطه، راه اندازی و مدیریت فرآیند مشاوره امور دانشجویی دانشگاه در زمینه های تحصیلی، رفاهی و سلامت، نظارت بر فعالیتهای مربوط به تسهیلات قابل ارائه به دانشجویان و برنامه های رفاهی آنان، برنامه ریزی جهت مدیریت و ارتقای امور صنفی، رفاهی، بهداشتی و سلامت دانشجویان دانشگاه است.

همچنین زمینه سازی جهت مشارکت، همراهی و همدلی دانشجویان برای ارتقاء وضعیت دانشگاه، راهبری و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور فرهنگی دانشگاه در سطوح استادان، دانشجویان و کارکنان مطابق با مصوبات، مقررات و آیین نامه های مربوط و با همکاری و هماهنگی سایر نهادهای ذیربط، تطبیق و اجرای سیاستهای راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی و گسترش فرهنگ و جهان بینی دینی و اعتقادی در دانشجویان برای نهادینه کردن اخلاق پزشکی و تعهد حرفه ای از دیگر اقدامات مورد نیاز این معاونت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در حکمی سید کاظم ملکوتی را به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

اقدامات مورد نیاز در حوزه تحقیقات و فناوری شامل اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور پژوهشی و فناوری، کتابخانه ها و بانکهای اطلاعاتی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آیین نامه های مربوطه، اولویت بخشی به نوآوری و خلاقیت در حوزه نظری و پژوهشهای کاربردی و هدفمند در جهت خلق ثروت دانش بنیان در عرصه سلامت، تسهیل سیاست های کارآفرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان و تلاش در جهت تولید محصولات دانش محور در حوزه های مختلف دارویی، بیوتکنولوژی، گیاهان دارویی، تجهیزات و فن آوری در عرصه سلامت است.

همچنین ایجاد ارتباط لازم با موسسات داخلی و خارجی به منظور همکاری در امور پژوهشی و مبادله خدمات علمی، ادامه توسعه زیر ساخت های پژوهش و راه اندازی پارک فن آوری و مرکز رشد، بررسی و ارزیابی فعالیت‌های دانشگاه در چارچوب برنامه‌های رشد و توسعه کشور براساس اهداف سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه، تلاش در جهت توسعه پژوهش های Translational که تولید دانش پایه را در جهت ارتقای سلامتی کاربردی می کند، تلاش در جهت افزایش ارجاعات و H-index دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت ایجاد کرسی های پژوهشی از دیگر وظایف این حوزه است.

ناصری پور در حکم دیگری سیدعلی جواد موسوی را به سمت معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد. وی پیش از این معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در حکم دیگری صلاح الدین دلشاد را به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت و نادر توکلی را به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرده است.

کد خبر: 842917

وب گردی

وب گردی