منسجم‌‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی در ساختار جدید دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از اضافه شدن 5 اداره‌کل به زیرمجموعه این معاونت بر اساس ساختار جدید اشاره کرد و گفت: با این تغییرات از پراکندگی کارهای فرهنگی در دانشگاه کاسته خواهد شد و فعالیت‌ها به صورت مسنجم‌تر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص ابلاغ ساختار جدید این دانشگاه و تغییرات مرتبط با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: طبق ساختار جدید این دانشگاه معاونت ورزش به اداره کل ورزش و تربیت بدنی تغییر کرد و زیر مجموعه معاونت فرهنگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سازمان رسانه‌ها و مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی که در گذشته مستقل بودند هم به زیر مجموعه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه اضافه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در گذشته عنوان این معاونت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بود که در ساختار جدید به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرد.

کلانتری خاطرنشان کرد: طبق ساختار جدید اداره‌کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی هم به زیر مجموعه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه اضافه شد و امیدواریم با تغییرات صورت گرفته و با ابلاغ ساختار جدید بتوانیم منسجم‌تر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در کل با ساختار جدید 5 اداره‌کل به همراه پژوهشکده‌ها و مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) به زیر مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اضافه شده است.

* منسجم‌‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی در ساختار جدید دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در حقیقت ساختار جدید دانشگاه آزاد باعث منسجم‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی این دانشگاه خواهد شد و فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی هم در دانشگاه بیشتر خواهد شد.

وی گفت: با این تغییرات از پراکندگی کارها در حوزه فرهنگی در دانشگاه کاسته خواهد شد و فعالیت های فرهنگی به صورت منسجم‌تر و متشکل‌تر و هماهنگ‌تر خواهد شد و یک نوع چابک‌سازی خواهد شد.

* حرکت به سمت تقویت تشکل‌های انقلابی در دانشگاه آزاد

کلانتری در ادامه با اشاره به لزوم تقویت تشکل‌های انقلابی تصریح کرد: تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردارند. در دانشگاه آزاد هم از زمانی که مدیریت اداره کل تشکل‌های سیاسی، اسلامی دانشگاه تغییر کرده است، شاهد اقدامات موثری بودیم.

* لزوم تدوین آیین‌نامه بورسیه فعالان فرهنگی برای حمایت از دانشجویان

وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد هم گفت: دانشجویانی که در کنار تحصیل در کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هیات‌های مذهبی هم فعال هستند کار بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند و تلاش داریم تا در حد توان از آنها حمایت کنیم.

کلانتری در خصوص بورسیه تحصیلی فعالان فرهنگی هم تصریح کرد: مقدمات این کار باید به بزودی فراهم و آیین‌نامه‌های مورد نیاز آن تدوین شود تا ان‌شاءالله این اقدام هم عملی شود.

* حمایت دانشگاه آزاد از برپایی موکب جهان اسلام در اربعین

وی در خاتمه گفتگو با فارس با اشاره به برپایی موکب جهان اسلام در اربعین هم گفت: ما نیز جزو شورای اصلی برای این اقدام ارزشمند هستیم و دانشگاه آزاد هم ان‌شاءالله مانند وزارت علوم و وزارت بهداشت در سهم خودش از این کار حمایت خواهد کرد.

کد خبر: 842954

وب گردی

وب گردی